بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باز هم رو سیاهی به زغال ماند!

ابتدای لیگ دوازدهم که امیرقلعه نویی مجددا سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت،آندو تیموریان ازاستقلال جدا به تیم الخریطیات قطر پیوسته بود و همین موضوع باعث گلایه سرمربی استقلال از علی فتح الله زاده شذه بود.
امیر قلعه نویی درابتدای همان فصل سه شرط را برای قهرمان کردن استقلال گذاشته بود که جذب آندو تیموریان یا هافبکی که بتواند در حد و اندازه های این بازیکن باشد،یکی از آنها بود.درهمان روزها مغرضان و بضی ازهواداران خودی عدم تمایل تیموریان جهت بازی کردن در استقلال به خاطر اختلاف نظرهای که با قلعه نویی داشته عنوان کرده بودند .
البته تیموریان بارها در طی مصاحبه های مختلف  اعلام کرده بود که هیچ اختلافی با امیر قلعه نویی نداشته و فقط قسمتش نشده که تا آن زمان جز شاگردان قلعه نویی قرار بگیرد.
گذشت تا لیگ سیزدهم فرا رسید و تیموریان مجددا به استقلال برگشت و حالا می بینیم که چه متعصبانه برای استقلال و سرمربیش بازی میکند و با تمام وجود در خدمت تیم محبوبش  می باشد.
مع الوصف،مجددا شایعاتی در خصوص علت جدای چند بازیکن بزرگ و ملی پوش استقلال که در میان های فصل آبی پوشان را به مقصد تیم های خارجی ترک کردند به گوش میرسد که دوباره همان حرفهای تکراری و بعضا بی محتوا مطرح شده که این بازیکنان بخاطر اختلاف با سرمربی استقلال  تصمیم به جدایی گرفته اند!
لذا این دوستان را باید دوباره به گذر زمان و آینده وعده بدهیم و از آنان بخواهیم تا پایان نیم فصل و فصل نقل و انتفالات لیگ بعدی صبر کنند تا به خوبی وبصورت  موشکافانه دلایل جدایی این بازیکنان بررسی و در نهایت مشخص گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,امیر قلعه نویی,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com